20 oktober 2009

Tisdageftermiddag


Nu ska jag försöka fatta mej kort....hmmmmm kommer bli svårt!
Jag hade ju en del att stå i som ni såg på min "Att göra-lista".
Vi började med att åka till Coop och Zoo-affären för att köpa någon liten söt leksak till Lovis. Men så besvikna vi blev på den Zoo-affären, fanns ingenting roligt till en liten 8-veckorsvalp.
Bara stora, fula pipleksaker och tråkiga bollar.
Tomhänta gick vi mot korvkiosken för att äta lite lunch.
Det bidde varsin french hotdog för 25:-/st. Tycker dock han körde bröden lite för häftigt i mikron för först blev dom svampiga för att senare bli stenhårda, nybörjare!
Resan gick vidare mot Glasyrvägen och besök hos Viola och Lovis men om det får jag ta lite senare för nu ska jag åka och träffa innebandyledarna för ett möte.
Cliffhanger.........haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar