24 oktober 2009

Yr i huvudet

Hej på er!
Märker ni nån skillnad??
Bra! Jag har nämligen bytt blogg-schäslong, återfinns numera i den högra schäslongen istället för i den vänstra.
Bara ni inte blir yra i skallen nu?!
Det är ju i den vänstra jag oftast halvligger när jag bloggar men just nu är den upptagen av en väldigt speciell liten lurvig kille.

Vi har varit och handlat min glada man och jag. Det blev en del matnyttigt som slank ner i vagnen som alltid när han är med och handlar.
Han kollar nämligen aldrig vad saker och ting kostar eller jämför priser. Nej, han stoppar ner det han vill ha och sen är det bra med det. Brukar bli något dyrare än när jag handlar.

Idag tänkte vi göra skagenröra med bakad potatis. Mest för att överraska Erika som jag vet gillar det. Men det roddar vi om tills imorgon istället för nyss fick jag ett sms från henne att hon skulle äta hos Fredrik.
Nemas problemas, då gör vi päron nåt annat, kanske hamburgare.
Vi får se vad min egen lilla kock hittar på.....spännande!

Det var kul att min rara kollega saknade ett livstecken av mej i bloggen. Men herregud jag kan ju inte blogga när jag har finfrämmat!

Oj, nu kom ett Skypesamtal från Lindah i Norge.....hej då! Vill prata med henne!

1 kommentar:

  1. Vaa, har du fått samtal av henne idag och inte jag????. Skojar bara.
    Skagenröra och bakpotatis låter himla gott. Men tyvärr finns det ingen skagen i detta land så jag får klara mig utan det. Hamburgare däremot dräller det ju av som du vet.

    SvaraRadera