9 oktober 2009

Fredagsmys

Tycker vi haft lite dåligt med besökare på sista tiden. Här kommer därför en bild på vårat hus, så det inte blir några problem att hitta hit.


VÄLKOMNA
Så var det med det!
Nu över till något mycket mer intressant, nämligen vad jag har haft för mej under eftermiddagen. Det är väl ändå det ni väntat så otåligt på hela kvällen?
Jag har lagat middag till mej och Rolf. Erika är hos Fredrik så då blir det middag där för henne.
Idag tog jag hjälp av Mr Felix. Korv och pommes stripes med lite bostongurka och ketchup.
Lättlagat och gott men inte så nyttigt kan tyckas....men en perfekt fredagsrätt.
Kommer förresten bostongurkan från Boston?
Sen så fikade vi i soffan och tittade på TV. Rolf gäspade redan vid middagen så jag misstänkte att kvällen inte skulle bli så väldigt upphetsande för honom.
Så rätt jag hade! Klockan 19.30.....ja ni läste rätt! Kom då dom små orden...."Tror jag går och lägger mej, är skittrött"
Så var man alltså mol allena i soffhörnet. Nej, det förstås Gustav och en stor skål med micropopcorn alldeles för mej själv.
Nu har jag tittat på Idol. Jag har mina favoriter, nämligen Tove, Mariette och Erik.
Dom är i en klass för sej. Men det är vad jag tycker. Spännande och se vad svenska folket tycker och hur dom röstar.
I morgon blir det en tur till Kista för att heja på damlaget. Först en avstickare till Hemma-butiken i Barkarby för inköp av det där jäkla filtret jag tjatar om.
Godnatt världen

1 kommentar:

  1. Ja jag tror att Bostongurkan kommer från Boston. Måste den ju göra. Vad sjutton skulle det annars heta Bostongurka för???

    SvaraRadera