18 oktober 2009

Vaken


Sovit så hårt att jag vaknade med huvudvärk. Tror flera av mina läsare också vaknat med huvudvärk idag men utav andra anledningar kan jag tro.
Kunde det bli en bättre start på dagen när jag hittar denna Söndagsbilaga på köksbordet!
Maria "Snigeln" Montazami i ett fyra sidor lång intervju, med bilder och allt.
Min favorit i Svenska Hollywoodfruar alla kategorier!
Har inte hunnit läsa den ännu för jag har tittat på Körslaget i repris och försökt kurera min huvudvärk.
Blev glad att "min" kör Team Caroline gick vidare igår. Vilket framträdande dom gjorde! Världsklass!
Nu stökar min egen personlige kock i köket, anar liten förrätt idag med!
Men oj, nu gick han ut till grillen! Ska han grilla mitt i vintern?
Verkar så....mmmmmm gott!
Bra, jag är hungrig och inte speciellt sugen på att laga mat.
Snart får man sätta sej till dukat bord, det gillar jag!
Bilder från söndagens kulinariska anrättning kommer senare kan jag lova!

1 kommentar:

  1. Oj Oj vad du har det bra Ewa. Ja inte att du har huvudvärk såklart. Men skvaller tidning och god hemlagad middag som du slipper göra själv.

    SvaraRadera