11 oktober 2009

Glädjeskutt



Nu skulle ni vara på plats i vardagsrummet på min hemadress!
Här utspelar sej just nu otroliga, kraftfulla glädjescener.
Detta beroende på att idag den 11 oktober 2009 har jag slagit personbästa
i antal besökare på min......just det, rätt gissat..BLOGG!
(Och då har ändå Personavdelningen i Upplands-Bro kommun stängt idag??!!!)
72 nyfikna, rara, intresserade, mycket välkomna personer har vart in och läst idag. Märk väl....det är några minuter kvar på dygnet. Kan bli kanske en eller annan nattuggla till!
Godnatt Världen!

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis Ewa. Kul att så många vill läsa din blogg. Men det förstår jag för du är väldigt bra på att beskriva ditt liv och vad du har för dig.

    SvaraRadera
  2. oj! Vad kul. Och jag som har slarvat med att gå in och läsa de senaste dagarna,(betyder det : a)haft annat kul att göra på jobbet, b)inte varit på jobbet, c)datorhaveri på jobbet? Fundera på det ett tag.) Hur som helst, jag hade en del att ta igen ;)
    Nu är jag tillbaka och kan bättra på statistiken. :)
    Tack för alla roliga inlägg, det förgyller min ibland (ganska ofta) tråkiga dag. Funderat på att skriva en bok?! Jag skulle läsa! :)

    SvaraRadera