7 oktober 2009

Onsdageftermiddag

Onsdagseftermiddagen gick i lugnets tecken. I alla fall inomhus, ute blåser det halv storm. Gillar inte när det friskar i så där, känns som hela huset blåser i bitar.

Eftersom som jag blev lite väl övermodig och hoppade upp redan kl: 13.00 så straffade det sej senare och nu med att jag är trött som fasen.
Ska försöka hinna med en powernap inom en snar framtid.
Middagen idag var pasta carbonara, jättegott! Jag gillar verkligen parmesan så det blev några rejäla riv på rivjärnet.
Rolf åt under tystnad, inget mutter idag för det var "konstiga" makaroner som han brukar uttrycka sej (tagliatelle?!)
Nej, pasta för honom är makaroner och spaghetti! Inget annat!
Hallå, det är 2000-talet nu Rolf lilla!!!!
Wake up, darling!!!
Nu befinner han sej på övervåningen för fortsatt badrumsrenovering. Heja heja!
Erika ska cykla till Bitte för att låna hennes skrivare. Våran dator med tillhörande skrivare har tagit en paus från livet.
Men jag hoppas vi får ordning på tröskverket och iaf kan ta vara på ALLA bilder jag har där.
Hon behöver skriva ut sitt CV inför stundande jobbsök.
Nu ska jag lägga mej en stund.
Blev ett väldigt tråkigt och informativt inlägg det här, men som sagt dagen idag har inte vart så himla innehållsrik. Utan mest sova,sova,sova,sova.

I morgon däremot blir det mer från mej till dej. Så håll ut mina vänner.....

3 kommentarer:

  1. Hoppas du fick dig en liten powernap. Ska bli spännande att höra vad du kommer att ha för dig i morgon då.

    SvaraRadera
  2. Oh, jag hittade hit!

    SvaraRadera