18 oktober 2009

Haha!

Måste bara berätta hur kul vi hade det på arbetet typ vi 03.30 tiden inatt.
I Bålsta så har dom något som vi definitivt inte har i Bro. Och då är det inte Systembolaget jag tänker på utan det jag menar är....Lokal-TV!
Hur coolt är inte det? Smaka på ordet...LOKAL-TV!
I natt så fastnade jag och min rara kollega Syster Anne just på den kanalen och ett program som heter Nedslag. Hahaha, herregud vad vi skrattade! Så himla dåligt att det blir så himla roligt!
Och ni som känner mej lite mer VET att jag är ganska lättroad!
Det räcker oftast med att säga "cykelpump" så skrattar jag ihjäl mej...nästan.

Ska nu försöka återberätta lite av dom sketcherna, men såklart kommer ni inte fatta det roliga när jag i skrivform ska försöka förklara det roliga.

Sketch 1:

Två killar utklädda som kockar hälsar välkomna till ett matlagningsprogram:

Hej och välkomna till Lättlagat!
Idag ska vi laga....min vindruta på bilen.

Nu kan ni fnissa lite tycker jag!

Sketch 2:

En kille är på ett café och beställer en kaffe och dammsugare.
Killen på andra sidan disken säger , det blir 20 kronor, ger han en kopp kaffe och tar upp en stor, riktig , röd dammsugare på disken!

Skratt, tack!

Ja, jag kan ju iaf säga att jag skratta så jag grät........så sjukt!
Vi har kul på jobbet och det är huvudsaken!

2 kommentarer:

  1. Skrattar fortfarande med min kråkeröst..sjukt roligt, synd ingen andra har humor hehe. Ny skrattfest om en timme :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har humor också så jag småfnissar här framför datorn. Kan faktiskt föreställa mig hur det såg ut.

    SvaraRadera