19 oktober 2009

Hej på er

Hej mina vänner!
Här kommer ett rappt och halvtomt inlägg från en pigg medelålders dam i sina bästa år med lite lätt huvudvärk!
Jag vill ju inte tappa läsare nu såna här dagar med lite färre inlägg. Men som ni vet har jag med all rätt tillåtelse att blogga lite mindre på mina sovdagar!
Alarmet ringde 13.00 och jag var då näst intill död! Kravlade mej ur sängen, på med kläder, tittade mej i spegeln och svimmade, kaffe, och sen iväg till jobbet för möte.
Tänkte först inte åka men jag hade lovat min arbetskamrat att komma.
Och det visade sej vara bra för hon hade nämligen glömt och befann sej i svampskogen när jag ringde.
Mötet gick snabbt och utan felskär.
Ett kort stopp på Big W och nu hem för att ordna middag. Kan avslöja att det är slut med helgens frosseri med 3-rätters, nu är det bara en maträtt som gäller och den ska var snabb,god och enkel att tillaga!

Känner mej lite stressad nu, familjen står rätt som det är här och är hungriga.....mot köket.

1 kommentar:

  1. Ha Ha Big W. Bra att det inte vara är vi här som har Big Y m.m..
    Det är klart att vi inte sviker bara för att du inte hinner skriva så många inlägg under de dagar/kvällar/nätter du jobbar/har jobbat. Vi förstår.

    SvaraRadera