5 oktober 2009

John Blund

I natt så tänkte han nog lite fel ved det gäller doseringen av sovsand den där John Blund.
Jag fick iaf en rejäl överdos av den magiska sanden och sov och sov och sov till...vågar jag skriva det här tro? 11.03 slog jag upp mina bruna ögon! Men hör ni hur det låter? Slöa. lata. tröga människa! Ligga och sova hela förmiddagen när det finns annat viktigt att göra.
Mmmm, nu blev det så och jag känner mej mycket utvilad och sugen på att ta itu med den underbara måndag.
Hittills har jag hunnit med detta:
  • Dusch
  • Goseligos med Prins Gustav
  • Frukost
  • Frukost till Gustav
  • Läst gårdagens Aftonblad
  • Satt mobben på laddning
  • Kollat av mail, ev. bloggkommentarer (5 st!!)
  • Vikt tvätt
  • Hämtat post
  • Röjt av diskbänken
  • Startat diskmaskinen

Nu ska jag strax åka och storhandla. Behövs fyllas på i kylen.

3 kommentarer:

  1. Jag hade varit överlycklig om jag fått sova så länge :-D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet! Det var dej jag tänkte på din stackare som aldrig får sova!

    SvaraRadera
  3. Härligt att kunna sova så länge. FÖrmodligen så behövde du det.

    SvaraRadera