28 oktober 2009

Jahaja!

Nu så ska jag bara skriva ett kort inlägg innan jag försvinner in i drömmarnas värld.
I natt hade vi en del att göra på jobbet. Larmade hit och dit och fram och tillbaka och överallt!
Men det gör inget, tiden går fort och sen hinner man inte känna efter om man är trött när man håller sej i rörelse hela tiden.
Något konstigt i halsen spökar fortfarande. Har inte ett traditionellt halsont utan mer att jag inte har någon 100 %-ig röst.

Äter frukost framför Tv´n nu, det är "Vakna med det Voice". Där berättade dom nyss att det ska bli en fortsättning på Svenska Hollywoodfruar....Kul!
Men....Anna Anka ska inte vara med denna säsong och därför söker nu TV 3 efter en ersättare!
Hoho!!! Åsa!!! Skicka ditt CV till TV 3, men snabba dej på!

Nu ska jag sova länge. Ha en bra onsdag och håll alla tummar för Emilie idag när hon har tenta 14-18.

Tjopp tjohej

2 kommentarer:

  1. Huff, har jag smittat deg med min röstavvikelse tro, ja da blir det du som får kraksa i noen dager nå da.Håppas astman er bättre. Krya på deg

    SvaraRadera
  2. Ha Ha. Vad sjutton skriver man i ett sånt CV tror du?? Det är nog ingen större risk att jag skulle få jobbet. Jag är ju högst normal om jag får säga det själv och det verkar ju inte vara ett kriterium när man ser programmen.

    SvaraRadera