30 oktober 2009

Pappa busar!


Herregud!
Jag har glömt och berätta vad som hände i förrgår.
Känsliga läsare ombeds att hoppa över denna information.
Ni behöver heller inte ringa psykakuten. Jag mår bra!
Så här var det:
Jag halvlåg i soffan och pratade i telefon med Ingrid.
Tv´n var på, jag hade kanal 8 på där det var ett program om två äldre, något lätt överviktiga damer som åker runt på landsbygden i England och lagar mat.
Rätt som det är så byter "någon" kanal...till TV 4! Fjärrkontrollen låg orörd på bordet.
Jag tror att det var min gulliga pappa som skulle busa lite med mej.
24 januari 2010 är det 6 år sen han somnade in efter flera allvarliga strokar.
Men jag gillar när han kommer och skojar med oss!
Lilla Pappa!

5 kommentarer:

  1. Herregud. Om det där är en bild från TV programmet så är han ju jättelik Arild. Häftigt att TV´n bytte kanal själv.

    SvaraRadera
  2. Det är ett kort på pappa som jag fotat, så visst är det hen.

    SvaraRadera
  3. Klart det var pappsen som var på besök! Hälsa!

    SvaraRadera
  4. Men vad menar Åsa med att Tv;n bytte kanal själv! Självklart var ju pappsen på besök och busade till det lite.
    Själva har vi ngn på besk i vårt sovrum lite nu och då. Någon ändrar på termostaten hit och dit, inga små steg utan antingen full putte eller ingen värme alls. Här om dagen hade vår egen Nybyggetgast dessutom busat till det med Lasses klockradio =0) Spännande med den typen av besökare tkr jag.

    SvaraRadera
  5. Du är inte ensam om att ha besök från andra sidan. Gubben vi köpte huset av berättade att hans fru dog i huset, vi har märkt att det förekommer lite konstiga grejer här hemma och att vi kan se en skepnad glida runt rum till rum.

    SvaraRadera