6 oktober 2009

Tisdag del 1




Hej på er min trogna läsare! Tycker det är kul att ni följer mej och mitt högintressanta liv. Här vilar inga ledsamheter, utan full kastrull hela dagarna och även nätterna.
Idag när jag loggade in så hade 5 nya kommentarer! Oj, vad roligt!
Cissi den lilla raringen påpekade att man kan köpa sådana braiga zip-plastpåsar på Ikea.

Jaha! Verkar helt otroligt att jag skulle ha kunnat missat det, jag som hänger på Ikea ganska ofta.
Ska genast bege mej dit och kolla, men jag är glad att ha påsar från USA, tycker det klingar lite klass på det! Hihi!
(Har kanske sett ett avsnitt för mycket av Svenska Hollywoodfruar?!)

Annars så började dagen med att Gustav tog sovmorgon. Han väckte mej 04.30.
Men eftersom Rolf redan var uppe då så fick han agera sällskapsherre till Prinsen vid intagandet av Pussi kalkon.

Idag skulle Erika klippa sej i Bålsta kl: 11.00. Jag skjutsade dit henne och gick ett varv i centrum medans hon friserade sej.
När hon var klar så handlade vi lite matsäck som hon ska ha med sej imorgon då klassen ska på utflykt till Tyresta nationalpark.

Vi köpte baristamjölk också och skippade därför fikandet i centum och valde att göra oss varsin god latte när vi kom hem.
Nu blev ni chockade va?


Ja, det var väl allt so far......




2 kommentarer:

  1. Oj då. Plastpåsar med ziplås på IKEA: Du får allt kolla där då inför framtiden. Har jag inte ens sett på IKEA här i USA. Men jag ska kolla nästa gång. Snart dags att åka dit och fylla på hårdbröförrådet nämligen.

    SvaraRadera
  2. Mmm,eget gott kaffe, I like
    Kram
    Anne
    (nattuggla kollega)

    SvaraRadera