8 oktober 2009

Sover ni?


Godkväll i stugorna!
Så här sent borde vi somnat för länge sen men icke. Jag har mycket att styra runt innan det är dags att bege sej till tågstationen.
Hör redan nu hur det tuffas på från sovrummet i 120 decibell, SNAAAAAAAAAAAAAAAARK!
Dagens middagsinslag i det Pettsonska palatset gick idag i det asiatiska temat. På bilden ser ni Rolfs tallrik fylld till bredden av Uncle Bens "Sweet and sourgryta" med tillhörande ris.
Jag och Erika åt en annan modell av Uncle Bens grytorna, nämligen "Thaigryta".
Men som vanligt högg jag in likt en attackerande blodhund på maten så jag missade helt det viktigaste....fotografera!
Efter maten så fortsatte jobbet med badrummet för Rolf och jag fortsatte med...ingenting.
Jo, förresten jag har skypat med Emilie, och pratat med min vän Jessica i 24 minuter.
Drömt mej tillbaka till USA som ni såg i tidigare inlägg har jag också gjort.
Kollat igenom bilderna på datorn och fnissat i min ensamhet.
Men....kan någon förklara varför det inlägget blev ett par meter långt?
Ser ju heltöntigt ut, men jag vette 17 hur jag ska fixa till det. Man får scrolla ner i ett par minuter tills man kommer till kommentarerna.
Ber om ursäkt för detta missöde.
Tittade klockan 20.00 på TV 3 nya serie "Mammas pojkar", jag säger bara...HERREGUD!
Tänk att varje sån serie alltid måste ha en person med som man antingen älskar eller hatar.
Den här gången har dom hittat en 23-årig liten rar tös med bröst stora som badbollar och med en trut som verkligen inte skräder orden.
Haha, undrar hur länge hon blir kvar?
Nu är det snart läggdags känner jag. Är lite trött faktiskt. Ett för mej ganska märkligt och ovanligt fenomen, att vara trött på kvällen alltså.
I morgon är det fredag, hela dagen dessutom, mycket bra!
Godnatt nu mina vänner.

2 kommentarer:

  1. Idag håller jag på Rolfs middag. Uncle Bens Sweet and sour slår er thaigryta med hästlängder, ha ha.
    Varför skulle du skriva om det där programmet då. Nu måste man väl börja följa en annan tokserie igen då, blev ju nyfiken nu ju.

    SvaraRadera