19 oktober 2009

Överraskning i brevlådan!

Har sparat det bästa till sist!!! När jag vittjade brevlådan idag så titta här vad jag hittade......ett paket ända från Amerika! Nu blev jag ju extra, väldigt, extremt nyfiken eftersom jag inte har lagt in någon beställning där, iaf vad jag vet! Jag blev som ett litet barn på julafton!
Och padam.......kolla in den här!!! En rosa shoppingbag från Stop&Shop. Jo, ni förstår i Amerika så packar man varorna i sådana här fina kassar istället för plastpåsar. Ja, jag vet att man gör det i Sverige också kanske men definitivt inte i en rosa från Stop&Shop. Nej, här har man stora, fula schabrak med ett COOP eller Ica märke på. Fula som stryk!
Den här ska jag inte använda när jag handlar på Big W. Nej den ska jag ha som finbag till jobbet på helgerna!
Tack snälla Åsa, om du visste vad glad jag blev!!

1 kommentar:

  1. Ha Ha Varsågod Ewa. Tänkte att den skulle passa dig och som du ser så är den ju rosa med rosa bandet på också. Så man gör en god gärning när man köper den.

    SvaraRadera