23 oktober 2009

Trött nu





Nämen hejsan på er grevar och baroner!


Ja, så var denna fredagskväll den 23 oktober 2009 till ända.

Kom på en sak...för exakt ett år sen klockan 15.30 så ringde min nuvarande chef till mej och berättade att jag hade fått nattjänsten jag och många andra sökt på Pomona.
Hon tyckte att jag skulle fira lite eftersom det var fredag, och det tror jag vi gjorde också.

Tidigare på morgonen samma dag så var jag på ett uruselt humör eftersom jag inte den gången heller hade fått några melodifestivalbiljetter som släpptes kl:9.00.
Kom inte ens fram vare sig på telefon eller via ticnet, allt tog slut på 40 minuter då!

Men dagen slutade på topp med ett nytt jobb i en annan kommun än Upplands-Bro pisskommun.
Kan inte fatta att jag alltså snart jobbat där i 1 år, jag började 1 december. Tiden går fort när man har roligt.
Och roligt, det har vi när vi jobbar!

Roligt har vi även haft i TV-soffan i kväll. Rolf somnade redan vid 19.30, snarkade högt så ljudet fick vara rejält uppskruvat så vi kunde höra Idolerna sjunga.
Jag tyckte Mariette, Calle och Eddie var bäst ikväll. Eller kanske alla var bra men tyckte nog det var bra att Nicklas åkte.

Efter Idol var det nya Cirkus Möller, ett skrattprogram med roliga sketcher. Helt i min lättroade smak. Fnissade glatt åt det mesta.

Nu tror jag att jag faktiskt ska sova snart. känner mej lite trött.

Godnatt mina vänner!

I morgon är det lördag om ni inte visste det redan!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att ha jobbat 1 år inom Håbo Kommun. Jag har också jobbat 1 år på mitt jobb nästa vecka. Dock i en annan del av världen.

    SvaraRadera
  2. Jag e himla glad över att du jobbar me oss!!!

    SvaraRadera