21 oktober 2009

Hängig

Godmorgon på er vänner!
Ja, då slog alltså biverkningarna av influensasprutan till på riktigt i natt.
Vaknade vid 02.00 tiden med värsta huvudvärken. Värk i armen har jag också men inte så farligt jag kan röra den men inte komma åt på själva stickstället. Det gör satans ont!
Blev väckt av Gustav vid 07.30 kände mej sååååååå trött och seg. Somnade om och sov till...11.15!
Efter Iprenintag tidigare i morse känner jag mej något bättre men något "konstigt" är det.
Sen om det beror på sprutan har jag ingen aning om.

Som tur var står inte mycket på programmet idag mer än att hämta biljetterna till Globen som jag inte hann?!? igår.
Sen ska jag vila mej i form så jag blir pigg och glad inför nattjobbet inatt.
Det vill man ju inte missa!

Nu ska jag äta en väldigt sen frukost och sen blir det soffan skulle jag gissa på.
Ha en bra dag alla kompisar medans jag går på halvfart.

2 kommentarer:

  1. Låter inte bra. Kan ju inte vara kul att bli sjuk av sprutan. Men det är väl så det kan bli ibland. Hoppas du kan sova lite under dagen och krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Inte bra det där med vaccination!

    SvaraRadera