13 oktober 2009

Härliga morgon



















Godmorgon Världsmedborgare!
Sovit mycket gott och torrt fram till tvåblecket. Studsade upp och hittade det här rara flickebarnet ensam i köket!
Dessutom hade min "favorittidning" kommit i brevlådan. Tog en 10-veckorsprenumeration tidigt i somras på den här otroligt informativa tidningen. Vet inte vad dom har för tideräkning på Hänt Extra men fortfarande så dyker den ner i min hemsnickrade brevlåda vecka efter vecka.
Så kunde dagens aktiviter börjat bättre? Tror knappast det, fattar ni....en kopp kaffe och Hänt Extra. Livet leker!
I veckans nummer kunde jag bl.a läsa om:
  • "Daniel Westling mår alldeles förträffligt"
  • "Christer Sjögrens mormor brann inne"
  • "Niclas Wahlgren är otroligt flygrädd"
  • "Maria Montazami står vid fönstret och hoppas att hennes man ska komma hem"
  • "Ulf Larsson får inte begravas med sina hundar"

Så mycket matnyttig och ovärdelig information! Tror att hälften hade varit nog.

Det blåser halv storm här utanför fönstret nu!

Over and out

1 kommentar:

  1. Ha Ha det är var jag också kallar matnyttig information. Eller kanske är det det som kallas värdelöst vetande och det är en av mina bättre grenar kan jag säga. Gillar nämligen också de där tidningarna.

    SvaraRadera