23 oktober 2009

Fredag i dag med!

Hej hopp!
Jag har vaknat idag med, men det var inte lite trögt att få igång "hyddan". Blev väckt av Gustav vid 13.00 men somnade snabbt om innan huvudet ens hade landat på nussekudden min.
Känns skönt att vara ledig i helgen, vet inte vad jag ska hitta på. Antagligen ingenting men det är kul det med.
Nu kom Erika hem. Hon har varit och simmat duktigt det lilla flickebarnet.
I kväll blir det fredagsmys....hoppas inte föräldrarna stör.....(Åsa, det är en reklam för OLW!)
Tror faktiskt jag ska köpa något snacksaktigt till min alltid lika glada man. Får se nu.....godisnappar är hans favorit. Så får det bli! Mer nappar till männen!
Jag hittar säkert något gott till mej och Erika också, kanske ostbågar?
Men dom vill jag helst ha sega, får öppna påsen idag och äta imorgon alltså!

Hoppas ni får i er något onyttigt, det tycker jag ni är värda!

1 kommentar:

  1. Tack för att du förklarar!!! Det är väl härligt med en helg som man inte ved vad man ska fylla med. Låter riktigt bra att börja med lite godis. Åhhh Svenskt godis. Längtar jag också efter. Ha en skön helg och ät massa godis.

    SvaraRadera