5 oktober 2009

Jag har fått paket!!

Idag när jag hämtade posten så hade vi fått paket! Ända ifrån det stora, underbara landet i väst.
Oj, vad spännande, nja kanske inte så spännande eftersom jag visst vad som fanns i. Men väldigt roligt!
En hel hög med plastpåsar i olika storlekar.Och alla med zip-lås. Kan det bli bättre start på veckan? Rolf kommer bli salig, det är nämligen han som beställt dom från Åsa. Han gillar verkligen dom har påsarna. Tänk vad glad man kan bli för plastpåsar!
Tack Åsa! Maila mej kontonummer och vad jag är skyldig.
Vart två dagar i överraskningens tecken nu! Igår Norsk chokladsås i brevlådan och idag Zip-plastpåsar från Amerika.
Vad blir härnäst....kanske falafel från Rosengård i brevlådan!??


3 kommentarer:

  1. Vad kul han kan ha dom nätter du jobbar :) Sitta o "zippa" o räkna påsar.
    Säg till när falafellen kommer :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att påsarna har kommit då. Jag skickade inte alla utan har en förpackning ännu större här i garderoben. De kommer med hem i jul.

    SvaraRadera
  3. Ewa du vet väl att du kan köpa sånna påsar på ikea? Ett tips! :)

    SvaraRadera