5 oktober 2009

Besöksräknare

Tack alla ni rara för att ni kommenterar mina inlägg så fint!

Jag blir glad de luxe varje gång jag loggar in och ser t.ex "5 st ogranskade kommentarer" som det var ikväll! Jättekul, tackar!
Har nu kollat min statistik på easycounter.com och till min stora glädje har jag i snitt 56 unika besökare/dag och i snitt alla besökare 230 gluttningar/dag!
Herregud, så skojigt!
Men det vore kul om alla kunde skriva någon kommentar någongång.

Nu blir det här det sista inlägget för idag, jag lovar.
Men som ni vet I morgon är en annan dag, som Christer Björkman sjöng så fint i
Eurovision Song Contest 1992.
Han kom näst sist............

Over and out

2 kommentarer:

  1. Vad kul att så många kikar på vad du har för dig och så. Även om Christer Björkman kom näst sist så gör inte du det i alla fall. ha ha.

    SvaraRadera
  2. Jag läser varje inlägg i din goa blogg :-D

    Jag h¨åller med de skulle vara super kul att veta vilka det är som läser bloggen varje dag

    SvaraRadera