26 oktober 2009

Ungersk gulasch


Vill på detta sätt meddela att den ungerska gulaschen smakade
mycket gott!
Alla tre runt matbordet åt med god aptit. Och kan ni tänka, min lille man som är vida känd för att alltid säga precis vad han tycker och tänker om allt och alla.
Han hade inte en enda grej att klaga på!
Bingo!
Det var trots allt en ganska enkel rätt att tillaga. Den sköter sej ju så att säga själv på spisen medans kocken, i det här fallet jag, kan ägna sej åt något betydligt roligare.
Erika har jobbat idag. Hon tyckte det gick bra och "kom ihåg" det mesta trots att det var ungefär ett halvår sen hon slutade.
I morgon ska hon till ett nytt jobb för en intervju. Förhoppningsvis får hon börja där på sina lediga dagar.
Vi håller tummar och tår!
I natt ska jag jobba med Jessica! Det ska bli mycket trevligt. Vi kommer nog skratta en del och tramsa runt lite som vanligt.
Ni får ha det så bra ikväll mina vänner, jag kanske inte är fullt så alert och bloggsugen under dom kommande dagarna.
Men ni brukar ha överseende med det.
Tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar