25 oktober 2009

Godnatt

Då lägger vi denna lördag den 24 oktober till handlingarna. Nu har klockan gått över till söndag och det är hög tid att leta upp sängen.
Men jag är som vanligt inte ett dugg trött vid den här tiden. En kopp thé skulle sitta fint nu men nej jag är ståndaktig idag.
Mina små, rara pojkar sover sen länge, den ena han med lite mindre päls på tuffar på i sovrummet. Den andra, lite mindre men mera lurvig har lagt sej bekvämt tillrätta i soffan på rygg.
Så det är väl bara att släcka och bomma huset för i natt då.
Men först ska jag ställa tillbaka lite klockor.
I morgon har jag ingenting planerat mer än att det är två viktiga innebandymatcher i sporthallen.
Först ut "mitt" damlag som möter Ekerö 17.15 och sen herrarna som kommer få en tuff match mot Bele-Barkarby 18.30.
Det blir alltså en kväll i sporthallen, det gillar jag!

Godnatt med er och jag hoppas ni får sova gott, framförallt Lindah hon skulle behöva sova ett halvår i sträck hon!

1 kommentar: