29 oktober 2009

Inte kry......

Här får ni ett livstecken från en sjukling i soffan. Har inte orkat bloggat så mycket idag av förståliga skäl.

Känner mej inte så stark idag.........

Skulle egentligen varit på Nattmöte kl:19.30, men jag insåg att det inte var någon bra idé, hade aldrig orkat och sen vill jag inte riskera att smitta mina rara kollegor.
Har som sagt legat mest hela dagen i soffan. Emilie och jag har tittat på Mammas pojkar och nu tittar jag för första gången på det omtalade Inlåst.
Sen har vi skrattat så tårarna rann när Emilie visade oss ett Johan Glans-klipp på youtube.
Eller klipp, det var 6 delar från hans Skåne-tour.
Kolla på det om ni vill ha lite skratt i tillvaron.
Han är iaf en utav Sveriges absoluta bästa komiker.

Hoppas ni känner er friska, jag ska lägga mej strax.
Hörs i morgon

Godnattsen

4 kommentarer:

  1. Friska på dig kramizar kommer här =0) Kramiz kramiz kramiz
    Men du, det låter ju som värsta influens symtomen det där!? Du kanske blitt sjuk av vaccinationen =0. Själv tänker jag ge fn i att vaccinera mig, verkar farligt. Än så länge är jag frisk iaf =0)

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis detsamma som Carina. Du har nog blivit sjuk av vaccinet. Om jag blir erbjuden så tror jag faktiskt inte att jag ska vaccinera mig heller. Men men krya på dig i alla fall.

    SvaraRadera