15 oktober 2009

Sicket väder!

Jag passar på och hoppar in här en snabbis innan måstena ta vid. Idag har jag inte så många måsten.
Har avklarat en hel del hittills faktiskt, känner mej duktig!

Jag har fram till detta klockslag sysselsatt mej med detta:

  • Jessica och Viola kom på fika, Jessica hade med sej en egenhändigt bakad drömtårta. Mycket god och vuxenpoäng till Jessica!
  • Besökt Bro Biobränsle för att köpa ved, och jävlar vad jag handlade ved!!! Här ska eldas! Lyckades med mitt otroliga charmiga sätt få hemtransporten gratis också. Sa att jag bodde "runt hörnet", halvsant tycker jag. Men han gick på det eller så tyckte han jag så eländig och fryssen ut när jag berättade att pannjäveln inte var igång än.
  • Handlat på Willys
  • Pratat med en f.d kollega som var pratvillig (ovanligt)
  • Hem och parkera
  • Ett snabbbesök hos min fina granne. Kom på efter 40 minuter att jag bl.a hade handlat glass som fortfarande stod kvar i Willyspåsar i bilen. IQ badboll.
  • Packat in halvtinad glass och annat matnyttigt i frys och kyl
  • Pratat med Emilie
  • Intagit lunch. A-fil med havrefras
  • Fejsbokade samtidigt som jag lunchade, återigen...simultankapacitetet
  • Nu bloggande

Nu ska jag nog lugna ner mej lite när det gäller aktiviteter. Det är aldrig bra att ta ut sej för mycket i min ålder.....vila,kaffe och chill i schäslongen. Den ser ovanligt skön och ensam ut...

Over and out

1 kommentar:

  1. Herregud vad du är aktiv på dagarna. Ta och släng dig i schäslongen några timmar nu du.

    SvaraRadera