28 oktober 2009

Eftermiddagsaktiviteter

Har inte gjort så mycket sen sist. Fick ett litet s.k städryck för ett tag sen. Som tur var la sej rycket ganska snabbt. Men jag hann iaf vifta runt lite med dammtrasan, flytta några ljuslyktor, möblera om lite på bordet mellan schäslongerna, duscha en fikus, vika lite tvätt.
Man får vara glad för det lilla!

Sen ringde min bästa vän Ingrid och då blev det genast soffan och intressant prat om bl.a viktiga livsfrågor som senare övergick till kvalificerat skitprat i 16 minuter och 14 sekunder för att vara exakt!
Underbart, härligt och roligt! Mer sånt tack.

Till middag slog jag på stor trumman som alltid när det gäller mej och den omöjliga ekvationen matlagning!
Jag slängde ihop lite köttfärssås och spaghetti. Tog ingen bild på det eftersom vi har ätit det 18 ggr tidigare sen jag började blogga. Blir så tjatigt med likadana bilder, eller?
Erika skulle idag inte äta hemma utan hon skulle träffa sina vänner Frida och Hanna i stán och äta med dom.
Det tyckte jag hon gjorde alldeles rätt i.
Micke och Ingrid valde också att dinera ute i dag. Fick ett sms att dom "råkade" hamna på Golden Cave.
Men vi, vi åt köttfärssås vi! Jag är inte bitter........som Tony Richardsson/Robert Gustafsson
brukar säga.

Då återstår bara att säga tack och hej för idag!
Jag åker snart till jobbet för min tredje och sista natt, sen är jag ledig 8 dagar! Sug på den ni!

Good night sweathearts It´s time to go baparapabaa....

2 kommentarer:

  1. frida och mikaela var det lilla mamma! :)

    SvaraRadera
  2. Men det hade väl Ingrid kunnat berätta när ni chitchattade förut. Alltså att de skulle äta på lokal. Då hade ni ju kunnat "hänka" de. Eller så ville de äta själva och mysa??

    SvaraRadera