14 oktober 2009

Heja Sverige

Nu ska jag briljera lite i min enorma förmåga när det gäller simultankapacitet.
Just nu i detta ögonblick tittar jag på VM-kvalmatchen mellan Sverige och Albanien, bloggar och fikar.
Jaha, nu blev Kim Källström utbytt, verkad skadad. Och vem sätter Sverige in då....jo Daniel Andersson?? Fanns det ingen annan aspirant på den platsen eller?! Var han verkligen den enda spelaren som satt på bänken?
Nej, in med dom yngre spelarna.....det är mitt tips!

Nu hoppas vi på ett mirakel, att Malta spöar skiten ur Portugal. Oddset på det tro?
Sen måste ju Sverige vinna också.
Min man fotbollsexperten gnäller redan på spelet och domarinsatsen och då har dom bara spelat 25 minuter. Han somnar nog snart, gäspar flera gånger i minuten.

Annars idag har jag kommit på mej själv att jag gått och nynnat och hummat i glädjerus. Detta förstås beroende på att finalbiljetterna är bärgade trots att dom inte släpps förräns på måndag!
Tänk att jag har flyt och dessutom en kontakt som var så otroligt villig och hjälpsam att fixa biljetter till oss.
Tack snälla Mia! Du ligger etta på min rankningslista nu!

Gjorde btw en Melodifestivalquiz på svt.se och jag hade 20 rätt av...just det 20 möjliga!
Mmmm, jag vet nörd är bara förnamnet.

Forza Zlatan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar