20 oktober 2009

Fortsättning följer



Så!





Nu kan ni bocka av "Möte med innebandyledarna i Bro IK".
När ni ändå håller på att bocka av så sätt en bock på "Baconsnuvavaccinering" ,check på den!
Jag är nog en hypokondriker.....15 minuter en kvart efter själva ingreppet så började då plötsligt biverkningarna komma smygande! Klåda, huvudvärk, håglöshet, förlamningskänsla i armen m.m.
Trodde knappt att jag skulle klara av att köra hem. Men jag klarade att slinka in på Hemtex och köpa rosa fleeceplädar på rea. 49:-/st, ta 3 betala för 2! Så det blev en till mej, en till Rolf och en till Gustav.

Nu lite senare så känner jag mej som vanligt igen, var nog mest inbillning.
Tillbaka till soffan, datorn, kaffe och just det familjen!
Men en saknas, Emilie! Längtar efter henne, men nu är det bara en vecka tills hon kommer hem....vi längtar så allihopa. Speciellt Gustav, han ligger i hennes säng nästan varje dag och väntar!

Måste berätta en sak. På mötet nyss så var det en ledare som innan vi började själva mötet diskuterade mobilabonnemang med en annan. Han berättade då att hans dotter 16 år skickar....var beredda...350 sms OM DAGEN!
Hur fasen hinner man det? Ha var inte heller så himla nöjd över räkningen, förstår det!

Nu ska jag påbörja nästa inlägg och där kommer det bilder på Lovis.

2 kommentarer:

  1. jag snittade 600 sms i månaden då jag bodde i Sverige :-D

    SvaraRadera
  2. Herregud 350 sms om dagen. Jag undrar också hur sjutton man hinner??

    SvaraRadera