23 oktober 2009

Sover ni?

Hej på er!
Skulle tro att dom flesta av er sover vid det här laget. Men kanske inte Lindah-stackarn med vakna sovstrejkande barn nattetid. Tror Jonatan skulle passa utmärkt som nattjobbare när han blir stor! Fast då kanske han "lärt" sej att sova?
Åsa är kanske också vaken, långt därborta i Usa. Kanske jobbar hon duktigt precis som jag!
Ja, förstås sen är Jessica vaken. Hon hade en körning till Karlskrona och skulle starta vid 3.00.
Kör försiktigt!
Här har vi det för tillfället lugnt och behagligt. Ingenting att klaga på.
Fick ett ryck för ett tag sen och bakade 4 st rulltårtor till personal och boende. 1 rulltårta till varje plan.
Tänkte dom skulle få något gott till fredagsfikat.
Hoppas det blir uppskattat, eller så kanske det blir motsatt effekt...att jag fjäskar?! Oooops!
Skit samma , det var kul att baka och på 40 minuter var jag klar med t.o.m disk och allt.
Snart börjar det dra ihop sej till morgonrundan, vilket innebär hårt jobb i ca 2,5 timme.
Sen plattan i mattan, en sväng förbi Gillmarksbyn för att slänga av Mia och sen hem och....gissa vad??

SOVA!

4 kommentarer:

  1. Jag då...jag tycker jo om rulltårta..
    Hvilken enrgi du har hatt inatt då..själv e man bara trött...har sett Nedslag en gång till..og värt sällskapsdam :-)
    Sov godt, syns på måndag? eller
    Anne

    SvaraRadera
  2. Jodå jag är vaken så dags på kvällen. Inga problem. Vad snällt av dig att baka lite till dina arbetskamrater och dina inneboende. Det är inte alls att fjäska. Det är omtanke.

    SvaraRadera
  3. just kl 4 sov vi faktiskt. men var vakna till 2.15 och sedan vaknade Samuel kl 5.30

    SvaraRadera
  4. great!! tack för 2 roliga nätter...kram på dig!!

    SvaraRadera