16 oktober 2009

Inte mycket att hänga i julgranen!

Dagen har stilla smugit sej förbi.....har inte gjort något vettigt.
Tänkte titta på "Efter 10" med Malou, men oj vilket sömnpiller. Somnade direkt med Gustav på magen...mysigt!
Vaknade efter 1,5 timme med en värkande höft, börjar bli gammal, behöver vändas, vändschema tack!
Drömde en rolig dröm iaf. Mia, min fina kollega och jag var på Madeira på semester, men det var så kallt så vi kunde varken sola eller bada utan vi satt på ett café hela dagarna med dunjackorna på!
Och när vi skulle betala för kaffet så var sedlarna stora som A4 papper......undrar om jag verkligen är riktigt frisk.
Drömmer så sjuka grejer, alltid!

Åkte en sväng till Bålsta för att köpa kattmat, sen vidare till Willys.
Vädret är inte så himla roligt +4 grader och regn.

Nu har Erika och jag fikat med tända ljus.
Oj, vad det här inlägget blev trist.......

2 kommentarer:

  1. Det får bli tända ljus i natt også :-).
    Kram/Anne

    SvaraRadera
  2. Läste precis Emilies blogg och hon hade drömt om en grävling som bet henne inatt. Så det verkar gå i familjen det där med konstiga drömmar. Kan även meddela att jag letat lite kattgodis till Gustav idag. Men tyvärr så hade de det inte kvar. Ska kolla på andra ställen också såklart.

    SvaraRadera