30 oktober 2009

Liket lever


Kanske känner med något, lite bättre. Men bara liiiite! Har inte gjort så mycket sen sist, mest vilat mej i form. Ingen skillnad alltså, jag vilar mej ju oftast i form, frisk som sjuk!
Emilie fixade sina efterlängtade våfflor till lunch, men först hämtade hon Erika från jobbet. Hon slutade 13.00 eftersom det tydligen är röd dag i morgon.
Sen har vi tre Idol-fantaster tittat på Idol-dvd´n jag fick på köpet häromdagen då jag köpte ett gäng påläggsförpackningar.
Hade det vart på Elgiganten hade jag kanske fått en cykel på köpet!
Men jag är glad för dvd-skivan, har redan en cykel.
Lita tråkigt att jag är sjuk är det trots allt för just idag klockan 17.00 så var vi hembjudna till en av Rolfs chefer på Söderby gård åt Märstahållet.
Han bor på en STOR hästgård , www.sisyfos.se och vi skulle få prova på massor av roliga aktiviteter bl.a köra häst (heter det så?) typ leka Solvalla!
Sen middag för alla 4 anställda inklusive fruar. Men så bidde det alltså inte för mej.
Kanske lika bra det. Jag på en hästgård, kanske inte den bästa kombinationen ur allergisynpunkt.
Min middag idag blir....ingen aning? Erika har nyss åkt till Tina, dom skulle äta tillsammans. Emilie ska också iväg till vänner och äta.
Så jag och Gustav får ha en romantisk middag för två med levande ljus.
Mysigt! Tror jag gör varma mackor till mej, det är ungefär vad jag orkar med i matlagning nu känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar