20 oktober 2009

Trögt

Idag var det så segt att vakna. Brukar alltid vara så efter en hel helgs nattjobb. Har svårt att komma i säng på kvällen, är pigg som ett större stim mörtar i Mälaren. Gårdagen var inget undantag....ska bara kolla det här, ska bara läsa lite.....en rejäl Alfons Åbergvarning!
Sen messa Emilie kl:00.41 "Vaken?". Ja, då ringde jag ju förstås upp henne och pratade en stund. Var lite smart och förenade nytta med nöje eftersom jag satt på toa samtidigt som jag pratade med henne!
Där sparde jag lite tid!
När jag väl kom i säng och lyckades somna efter 18 varv runt runt för att försöka hitta den optimala framstupasidolägeställningen (min favoritsovställning) då, då börjar det plötsligt klia hysteriskt på ryggen!
Upp igen och leta reda på vår fina ryggkliare från Thailand, rafs rafs mmmm.... skönt och sen tillbaka för ytterligare några varv och sen somnade jag nog!
Vaknade vid 9.30! Låg kvar en stund för att Erika skulle få klar frukosten.

Idag står följande på programmet:
  • dricka upp mitt thé
  • duscha
  • surf
  • tvätta sängkläder
  • tumla sängkläder
  • bädda med rena, dock lite skrynkliga sängkläder
  • surf
  • plocka i och ur diskmaskinen
  • kvalitetstid med Gustav
  • gå till brevlådan
  • lite lunch
  • inköp av present till Lovis
  • besöka Viola och Lovis
  • surf
  • hem och göra middag
  • till jobbet för att få Baconsnuvansprutan
  • möte med innebandyledarna i Bro IK
  • soffa, kaffe och surf

Ja, det var väl dagen i korthet! Kan kanske komma till någon spännande och otippad punkt.

Fullt upp hela dagen....redan trött!

1 kommentar:

  1. Duhar verkligen fullt upp fast du säger att du inte gör just nånting. Men varför i hela världen skulle du upp så tidigt som 9.30 att göra då??

    SvaraRadera