12 oktober 2009

Rekord!

Godmorgon vänner!
I mitt sista inlägg igår kväll redogjorde jag glatt och smått hysteriskt om lite statistik jag har på min poppisblogg!

Jag hade då 72 unika besökar (unika=man blir räknad första gången man läser. Alla=man bli räknad alla gånger man gluttar)
Fet
Nu i morse så var jag då tvungen att kolla slutresultatet, för det var ju en dryg halvtimme innan dygnet var slut!

Håll i er...så "This is the results from the Ewa-blogg":


Unika besökare: 80
Alla besökare: 270

Nu blir det dusch och sen en bastant frukost.
Mer sen......

Förresten..Stort tack för all era fina kommentarer. Hade 5 st nya imorse.

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul med besökare och man blir alltid glad av kommentarer

    SvaraRadera
  2. Vad bra att ni tycker det. För jag tillhör ju de som skriver en kommentar på i princip vartenda inlägg ni gör både du och Lindah.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är så roligt med dina och andras kommentarer. Tack för att du/ni orkar skriva...

    SvaraRadera