12 oktober 2009

Ojoj!

Så här aktiv en måndagseftermiddag har jag inte varit på länge.....

Det här är vad jag hunnit med hittills, läs och bli gärna imponerad!

  • Letat efter nya roliga recept till veckans middagar på recept.nu
  • Städat??!! Röjt och dammat i köket, bl.a mina fina hyllor fick sej en rejäl omgång. Hur kan det bli så dammigt fort?
  • Snabbsurf
  • Kalkat av och installerat nytt vattenfilter i kaffemaskinen
  • Tvättat och tumlat en maskin, den andra på G strax
  • Snabbsurf
  • Pratat med Jessica
  • Plockat ur diskmaskinen
  • Plockat i diskmaskinen
  • Letat reda på en tjockare jacka i garderoben till mej
  • Snabbsurf
  • Gosat med Prinsen
  • Ringt frissan Monica och bokat tid till Emilie
  • Messat Emilie
  • Snabbsurf
  • Vart på Bro IK kansliet och redovisat domarpengar
  • Skickat iväg en tjockjacka, mobilpapper och en förköpsremsa till Emilie
  • Hejat på en f.d kollega som inte var vidare värst pratsugen???
  • Handlat på Willys, 3 middagar, frukt, bröd, grönsaker. Behöver inte besöka någon affär förräns på torsdag. FRAMFÖRHÅLLNING och PLANERING! Mina ledord i livet! Bra Ewa!
  • Vittjat brevlådan
  • Ringt Bredbandsbolaget ang. en felaktig faktura. Dom små getterna försökte lura mej på 995:-. Men icke, här ser ni en som har stenkoll! Som kompensation fick jag 99:- i avdrag VARJE månad för bredbandet. Bra Bredbandsbolaget! Sabina Hansson hette förressten den trevliga flickan i Kundjänst, ring gärna henne!
  • Snabbsurf
  • Kaffepaus
  • Ringt Emilie
  • Långsurf

Ja, där fick ni ett axplock ur mitt innehållsrika liv.

Frågor på det?


1 kommentar:

  1. Oj Oj Oj det må jag säga. Hann inte ens andas när jag läste allt du gjort. Du är en duktig kvinna du Ewa.

    SvaraRadera