15 oktober 2009

Kommentarer

Godkväll!

Här sitter jag och myser framför den värmande, sprakande brasan.
Mysfaktor: 10 vedträn av 10 möjliga. Smakar det så kostar det! Kanoners mao!

Tänkte svara er på lite kommentarer jag fått, tack för alla era vänliga ord!

Först ut Åsa, min mest trognaste kommentarskrivare:

Fick tipset att jag skulle fixa en typ receptflik där jag lägger ut alla mina maträtter. Ska göra det! Men vet faktiskt inte riktigt hur man gör....ska fnula på det!
Vem som blev den 1000:e besökaren vet jag inte heller. Kan man kolla sånt tro?


Sen till Anne, min nyfunna mycket rara kollega som jag gillar att få jobba med:

Japp, vi jobbar tillsammans i helgen. Det blir ett riktigt dreamteam. Anne, jag, Mia och Jakob.
Vi kommer få en mycket trevlig helg med massor av skratt, tro mej!
Du undrar också hur jag hinner med allt...haha jag tycker jag inte gör något vettigt. Mest slöande, bloggande och så en del fika förstås. Jag är ganska lat när jag är hemma.

Nu över till det ni väntar på spänning på varje kväll..........middagstipset.
Kommer i ett nytt inlägg

1 kommentar:

  1. Har inte heller ngn aning om hur man gör en extraflik. Men Lindah har det på sin blogg och det går säkert att fixa på din också.
    Jag gillar att kommentera bloggar. Känns kanske lite mer som jag är med er därhemma i Norden då och inte sitter här på andra sidan det stor stora havet.

    SvaraRadera