27 oktober 2009

Godnatt

Godmorgon på er!

Ska strax hoppa i säng efter en intensiv men underhållande natt på Pomona.

Det var extra kul att jobba i natt eftersom jag fick äran att jobba med Jessica. Känns mycket bra att vi äntligen får jobba tillsammans efter allt vi tvingats gå igenom.
Sen får jag ju inte glömma lille Jakob, Annica, Nina och Ingela. Sköna vänner allihopa.
Jag gillar er allihop!

Känner mej lite "konstig" när jag åkte hem, lite tungt att andas. Blev ett par rejäla Bricanyl-inandningar. Känns något bättre nu men inte 100 %. Usch, jag gillar inte den här astman. Ett av mina livs största skräck är att inte kunna andas ordentligt.
Åldersnoja kanske?

Erika är på väg till en anställningsintervju just nu. Det är bara att hålla tummarna, och hoppas att hon får chansen att jobba de är dom dagar hon inte har skola.
Fick sms nyss av henne, tåget hade problem (ovanligt?!) och stod stilla mellan två stationer.
Men hon hinner nog, gumman.

Nej, nu är det hög tid för sängen.

Godnatt

1 kommentar:

  1. Sov gott och hoppas astman ger med sig. Håller tummarna för Erika också såklart.

    SvaraRadera