30 oktober 2009

Snor-Ewa


Godmorgon mina fredagsvänner!

Ber om ursäkt för det sena inlägg. Klockan har ju passerat lunch redan!

Hjälp! Vad är det som händer i denna blogg.Inte mycket är jag rädd för!
Men jag skyller på sjukdom och ingen annan sjukdom än en helt vanlig, jäkla höstförkylning!

Influensa har jag inte! Tack gode gud för det, jag har nämligen ingen feber utan bara en rinnande kran, hosta, kli i halsen, lite tungt i bröstet.
Så ge mej ett par dagar att kurera mej med ovanstående mirakelpreparat så är jag nog med i matchen snart igen.
Jag har iaf sovit 11 timmar inatt, huvudet har legat som klistrat på nussekudden från 23.30 till 10.30, så något generalfel är det på mej.
Med undantag att jag var upp ett par gånger för intag av Ipren och utsläpp/insläpp av
Lurvig Prins.
Ojoj! Håll upp fötter och ben! Nu jäklar dammsuger Emilie. Och som hon gör det.......190 km/timmen! Så här hårt har aldrig min rosa lilla snabeldragare fått arbeta.
Nu tar kraften i mej snart slut, måste vila.......

1 kommentar:

  1. Usch och fy inte kul att vara sjuk. Krya på dig nu riktigt fort.

    SvaraRadera