3 oktober 2009

Godnatt världen

Hemma igen efter ett nattligt besök i Bålsta. Hhmmmm, tänker ni nu som inte vet att jag arbetar natt på ett äldreboende. Ni kanske trodde att jag varit ute på dåligheter.
Men det finns en del rara gubbar som tycker om en där faktiskt. Sen finns det vissa andra som tycker att man är en skitstövel för att man inte får hjälp mer än en gång i minuten.
"Försvinn med ditt feta arsle" sa en liten rar gubbe som inte tyckte han fick tillräckligt med uppmärksamhet kl: 3 inatt. Mmmm, tackar!
Han ville upp och äta frukost och inte sova bort hela dagen inte....
På tal om frukost så äter jag det just nu samtidigt som jag bloggar. Herregud, vad lätt det går!
Ska inte sova så länge idag tänkte jag.
Ska kl: 16.30 åka till teatern för att sälja kaffe på sista föreställnningen.
Igår hade det varit 40 st där, det tar sej.
Nu är Pågens Subs mackorna slut, theét uppdrucken och jag somnar snart......
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar